Senagrkn Merhabalar hiç bir gecikmem yoktu ama aşırı koku hassasiyetim ve mide bulantım olunca şüphelendim ve erken gebelik testi aldım silik çizgi çıktı sonra hemen kan verdim 1günlük geçikmede 37.5 çıktı gebelik var mı sizce şuna gecikmem 3 gün oldu
Ayssemir Senagrkn 2 gün sonra tekrar kan verin 2 katı artması gerekiyor hamilelik var hayırlı olsun 🌸🌸💝
seymanuryldrm Senagrkn gecikme olmuş işte ☺️ 3. Güne gelmişsiniz 1. Gün 37 çıktıysa bugün de 2 katı artarsa sağlıkla ilerler insAllah ayrıca gecikmeyle alakalı değil bu gebelik oluşmuş ama kimyasal mi dış gebelik mi onu zaman gösterir bosverin siz o doktoru bugün bi kan verin☺️