Kızlar kan tahlili vermiştim bu Anti HBs dikkatimi çekti referans aralığı dışında.. geçmiş tahlillerimde de hep 20-47 arası olmuş. internette baktım kimi yerde bağışıklığın var aşı olmuş olduğun icin bu şekilde yaziyo kimi yerde karaciğer kanseri yetmezliği olabilir hepatit B virüsü falan yazıyor. Korktum biraz.. sizce nedir bu ne anlama geliyo yüksek çıkan oldu mu aranizda bilgisi olan yazabilir mi doktoruma yazdım henüz görmedi size soemak istedim merak ettiğim için 🥹
