Mozi1605 Kızlar çok şükür bugün transferim gerçekleşti çift embriyo koydurdum ve inanılmaz heycanlıyım nolur dualarınızı eksik etmeyin rabbim bana ve bekleyen tüm anne adaylarına müjdeli haberler nasip etsinnn ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
gokyuzu777 Mozi1605 agrı acı hissi oldu mu? Gaz sancısı oldu mu ? Benım de ay sonu yuksek ihtimal transfer 🙏
Mozi1605 papatyaolsun amin canım allah razı olsun 5 yumurta toplandı 3 ü a kalite döllendi ve donduruldu canım bugün çift embriyolarıma kavuştum şükürler olsun❤️
Mozi1605 gokyuzu777 gokyuzu777 ağrım acım olmadı canım gaz sancısıda olmadı transfer zaten 15 dk falan sürüyo yalnız idrara çok sıkışık olman lazım o şekilde transfer oluyo biraz o zorladı ama hamd olsun sonu güzel olsun yeterki hiç tedirgin olma ❤️
papatyaolsun Mozi1605 benim de 17-15-12-13-11-11-11-11 şeklinde yumurtalarım büyüyor. Dün boyutları böyleydi. Ama pazartesi kontrol var yeteri kadar büyümemişse iptal edecek toplama işlemini. Korkuyorum iptal olacak diye
Mozi1605 papatyaolsun canım hakkında hangisi hayırlı olcaksa o olsun benim transferim okadar uzadıki araya bayram girdi iğnelerimde falan sıkıntı oldu ama rabbimin vardır bi bildiği içini ferah tut kendini sıkma allah yardımcımız olsun❤️
Nergizos Mozi1605 hayırlı uğurlu olsun canım. 5.gun embriyolari mi transfer edildi. Benim de 4 yumurtadan 1 tanesi dollenmis bugün 1.gunu haber geldi. Yarın tekrar arayacaklar. Ama benim progesteron yüksek çıktı adet olmayı bekliycem
Mozi1605 Nergizos yaa evet çok şükür rabbim can versin hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim benim 3 embriyom vardı biri çift donduruldu biri tek ben çifti transfer ettirdim inşallah ikizim olur bu arada hepimizin anneler günü kutlu olsun allah gönlümüze göre versin❤️
Nergizos Mozi1605 amin canimm inşaallah. Beni de aradılar yine. Birini yarın 3.gun donduracaklarmis. Diğeriyle 5.gune kadar gidecekler mis. Hayırlı haberler inşaallah
Semakeles61 Mozi1605 yolu yarıladınız ☺️ allahım güzel sonuçlar versin benimde 1. Günüm bitti çok şükür hayırlısıyla 12 gün çabucak gelse
Mozi1605 Semakeles61 bol dua ve güzel bir sabır ile canım beklicez allah çabalarımızı boşa çıkarmasın❤️