GlyEylul Kızlar merhaba,gebeliğimin başından beri idrarda protein kaçağı çıkıyor. İdrar yolu enfeksiyonum da var 🙄 20. Haftayı geçince haliyle doktorlar tedbirli ilerliyor. Tansiyon sorunum yok.Bugün tekrar idrar verdim yine pozitif çıktı 😔 kurtulamadım ya . İki hafta sonra göreyim dedi hoca. Çocuk da iyi herhangi bir sorun yok gelişimi haftasıyla uyumlu şükür. Başına böyle bişey gelen var mı? Gebeliği boyunca bu sorunu yaşayıp gebelik zehirlenmesi geçirmeyen . Lütfen yazın kafayı yicem çünkü 😔
merube GlyEylul bnmde vardi simdi yokmus bi doktora gidiyodum hc demedi baska doktora gectim idrar kulturu istedi nasi bakiyodu anlamadim. miyom olayima cok takiliyodu. gebelik zehirlenmesi olayi arkaasimda vardi devlet kontrolune gecti ozelden suan kizi kocaman oldu. detay sormadm bugun arayip ogrenicem.
Yasminnnnn GlyEylul Kaç haftalıksin kaç pozitif çıkıyor protein öncelikle stres yapma birde sürekli tansiyon kontrolü yap tek başına protein pozitif olunca gebelik zehirlenmesi teshisi konulmuyor
yenibirannis GlyEylul benimde öyleydi artı bende tansiyon da yüksekti hep 14 15 tasıdım hamileliğimin sonuna kadar tuz ekmek hamur işinden uzak durmama rağmen düşmüyordu ama sağlıklı bi şekilde doğum yaptım çok şükür şuan yanımda uyuyo 7 aylık olduk bol bol su iç Dr bazen abartıyorlar özellikle özeldekiler banada şeker gebelik zehirlenmesi yok suyun az vs dediler hiç bişi olmadı çok şükür dikkat et bol suyu unutma
Neslhnnn GlyEylul benim küçüklüğümden beri protein kaçağı var sağlıklı doğum yaptım. ama önemli olan tansiyon canım hergun kontrol etmen gerek çıktığı an sakıncalı olabiliyor
GlyEylul Yasminnnnn 22+4 üm suan ama başından beri var. Hamile kalmadan önceki idrarımda da çıkmış hep. Kronik bişey mi anlamadım ama geçmiyor
GlyEylul yenibirannis Allaha çok şükür sağlıkla gelmiş dünyaya kuzucuk🙏🏻 doktor bana gebelik zehirlenmesi diye dike getirmedi ama ondan şüphelendiiği çok açık. Sürekli tansiyon takibi yap dedi. Normalde ayda bir görüyordu iki hafta sonra bakalım dedi. 3 litre su içiyorum günde ama geçmiyor meret ya
merube GlyEylul sirkeli suyla orayi temizliyirum devamli karbonatli su iyu gelmedi. sdoktor degistirdim fitil de onermedi o kacagi kontrol ederler sanirim bn 2haftada bir gidiyirum doktora arkadasiman.ogrenirsem yazicam buraya
Yasminnnnn GlyEylul Ben ilk gebeligimde preeklamsi geçirdiğim için 3 pozitif protein kaçağı doğumdan sonrada devam ett kadın dogumcu beni nefrolojiye yönlendirdi ordan takip edilecek dedi sonradan geçti istersen bir nefroliye görün başından beri varsa ama tansiyonun normalse korkma bende şuan mesela 24 haftalık hamileyim benide iki haftada bir çağırıyor doktorum ne olur ne olmaz kontrol altında ol diye iki haftada bir hem idrar hem kan veriyorum
GlyEylul merube canım ben fitil de kullandım. Koku şikayetim de var diye. Maşallah idrarda yok yok . Valla çok takıyorum kafama . Bi de tüp bebek . Tüp bebeklerde de görülüyor yazıyor gebelik zehirlenmesi:( ya kızımı bi alsam kucağında sağlıkla
yenibirannis GlyEylul ben zorluyodum 5 6 banada gebelik zehirlenmesi dedi şeker dedi suyu azalır dedi tek basına protein kaçağı bişi yapmaz tansiyon vs eklenirse sıkıntı olur bide stres yapma sen önlemini al kuzum bişi olması Allah’ın izniyle
GlyEylul yenibirannis inşallah canım çok saol moral verdiğin için 🙏🏻 bana bu şekilde hiç konuşmadı doktorum ama korkutmak mı istemiyor bilemedim. Gerçi kötü bişe olsa iki haftadan daha erken görmek isterdi değil mi. Ölçümlerini yaptı uzun uzun
GlyEylul Yasminnnnn henüz yönlendirmedi canım beni . Ben de kan ve idrar veriyorum. Kanda sorun çıkmıyor. İdrarda + veya ++ çıkıyor. Çok detaylı bakıyor detaylı ultrasonu da ztn bu doktorum çekti. Bulunduğum yerdeki en iyi doktorlardan. Bilgisinden Hiç şüphem yok . Ama işte insan korkuyor. Diyorum beni mi korkutmamak için bişey demiyor ama onu göze alamaz. Bütün ölçümlerine baktı uzun uzun. Sorun yok tansiyon takibine devam edelim dedi. Tansiyonumu evde ölçüyorum genelde 11/6 12/6 civarında seyrediyor
Yasminnnnn GlyEylul Yok bişey olsa doktorlar mutlaka söyler için rahat olsun tansiyon takibini yap bişey olmaz Allah’ın izniyle
Mortosba GlyEylul merhaba son durumunuz nedir acaba iyisinizdir umarım.. Benimde idrar yolu enfeksiyonu ve protein(+1) çıktı biraz kaygılandım. Tansiyon şikayetim olmadı ama ölçünce normal çıkıyor.. Toz şeklinde enfeksiyon ilacı verdi 2 gün sonra tekrar vereceğim idrar ama endişelendim açıkçası henüz 20. Haftadayım öneriniz varsa dinlemek isterim
GlyEylul Mortosba merhaba idrar tansiyon takibine devam ediyoruz. En son kontrolde tansiyonda sorun olmadığı için sıkıntı yok böbreklerde bir sıkıntı olabilir gebeliğe bağlı değil gibi görünüyor dedi , ama takibe devam ediyoruz 😊 inşallah sıkıntısız devam eder bakalım bol su içmeye özen gösterin 🍀🍀
Mortosba GlyEylul anladım teşekkür ediyorum 🌸 Aslında Eylül ayından beri bi idrar yolu enfeksiyonu çıkıyor bende ama Mart’ta 6. Haftada enfeksiyon olup eritrosit +1 çıkmıştı şimdi enfeksiyon olup protein +1 çıktı 🤦🏼♀️ inşallah olumsuz bir durum olmaz