İlk gebeligimde tam 18-0 da hissetmeye baslamisdim oncesinde acaba hareketmi degilmi derken o hareketi anliyosun cidden simdi ikinciye hamileyim guya tecrubeliyim ama bunda anlamiyorum 😂18-2 deyiz bazen hareket etti diyorum yoksa gazmi diyorum dr 20. Haftaya kadar normal hatta daha ilerisinde daha net hissedersin dedi insan stres oluyo ama gerek yok guzel dusunelim hareket etmeye baslayinca hic durmucak