Rukiye1207 Anneler başlıkta attığım gibi carpik ayak tanısı alan oldu mu 26 haftadauiz ve geçen hafta bebegimde böyle birsey olduğu teşhis edildi böyle denilip normal bir şekilde olan oldu mu doğumdan sonra ki süreç korkutuyor beni
06Pembemavi80 Rukiye1207 ben geçen yorum yapmıştım böyle posta ayni kişimiydiniz ?. Arkadaşımın kızında olduğunu demistim
06Pembemavi80 Rukiye1207 anladım. Benim arkadaşımın bebeğinde oldu . Hamileyken teşhis konuldu .doğduktan sonra alçıya alındı. Sonra küçük bı ameliyat oldu aperasyin gibi. Devamında da msaj yaptı sürekli hiç aksatmadan her gün duzenli. Özel ayakkabı aldilar her gün onu giydirdu. Yürüyen kadar. Şuan 4 yaşında düzeldi çok şükür. Siz hangi ildesiniz