umutlu1mom Çarşamba günü çektirdim. İlk başlarda hafif kahverengi lekelenmeler vardı. Dünden beri kanamaya döndü. Belim ağrıyor kasıklarım da aynı şekilde. Doktoru arıyorum doğuma girmiş. Hsg çektirip başına gelen var mı? Daha öncede çekmiştim böyle kanamaya dönmedi. Bu normal bir durum mu yoksa acile gitsem mi? Birde benim hsg çektirme şeklim bir önceki gibi değildi. Rahmimi bir aletle çekip ilaç verip o şekilde çekti. Acaba rahmime bir zararı oldu da o yüzden mi kanama oldu. Kafamda bir sürü soru var ama işin içinden çıkamıyorum 😞
arirangg umutlu1mom Tam hatırlamıyorum ama kana a olmuştu sanki bende de pet takmıştım hatta. Birkaç güne geçmişti ve dediğiniz gibi çekildi. Üstte kalsın görülsün daha yakın zamanda çekilenler daha iyi hatırlar
Bbetll umutlu1mom yine de doktoruna danış ama benim de aynı şekilde çekildi. Kanamam 3 4 gün oldu tabi adet gibi değildi leke tarzı. Ama ağrılarım da olmuştu tarif ettiğin gibi
Hlimee Ben iki kez çektirdim ilkinde kanamam oldu ama 1 gün sürdü Sonra normal oldu İkincisinde hiç bir şey olmadı Kanama olmasına normal demişti o zaman doktor ama 1 gün boyunca sürekli olmadı lekelenme halinde kanamaydı
pamukanne2354 Ben de yeni hsg çektirdim. Benim de kasıklarımda belimde ağrılar batismalar var kanamam da var ama yoğun değil. Doktor çok agrirsa gel demişti çok agrimiyor ama