Tabi ki normal. Hiçbir sebep olmadığı halde aylarca bekleyenler var. İlk ay olmaması çooook çok normal.
İçinizi karartmayın. Yumurtlama günlerine de çok takılmayın. Korunmayı bırakıp normal rutininizde devam edin. Hayırlısıyla olur inşallah çok geçmeden.