surprizbebe benim de sonuçlarım buna yakındı yaşım aynı sizinle, bana doktor düşük risk çıkmış demişti. Ama yaştan dolayı fetal öneriyor hemen hemen her doktor, sonuçta ikili taramada temiz diye bir sonuç yok, ya düşük ya yüksek risk çıkıyor, düşük risk çıkması, hiç risk olmadığı anlamına gelmiyor. Ben yaptırdım fetal DNA çok şükür temiz çıktı, o da bir tarama testi tabii ama %99 üzeri doğru sonuç olması daha güvenilir. Bence yaptırın, hem üçlü, dörtlü tarama yaptırmanıza gerek kalmıyor onu yaptırınca, sürekli bir seyler yaptırıp sonuç beklemek çok stresli bir durum.