Benimcanimoglum_55 Kızlar önceden malum markalardan kullandım ama artık dikkat ediyorum bingo aldım ama beğenmedim geçen sefer . Boykot olmayan güzel kokan önerisiniz var mı ?
Tuba-M55 Benimcanimoglum_55 peros toz olanı aldım normalde toz kullanmam ama hoşuma gitti sıvo deterjanı da var sarı olanın kokusu çok hoş. Annem de renax kullanıyo o da güzel, tarım kooperariflerde bazen de bim de filan satılıyo 🌼
NerminAyla Benimcanimoglum_55 ben toz peros kullanıyorum yumuşatıcı kullanmıyorum gayet güzel kokuyor tek başına