36+4 de sancım çıktığı için doktor bir gün yatış verdi o arada tekrar ultrason çektirdim ve bebeğin karin çevresi 38+5 ile uyumlu gözüküyor dedi gebelik sekerinden şüphelendi ( şeker yüklemesi yaptırmamıştım) Çarşamba günü tekrar kontrolüm var o zamana kadar günde dört kere olcak şekilde şekerini ölç dedi. Gelelim asıl konuya bebeğin karnının büyük olması kötü bir şey mi veya gebelik şekeri çıkarsa normal doğuma engel olur mu? İlk gebeliğim bilgisi olan varsa yardımcı olabilirse sevinirim ☺️