Irem5858 Kızlar betalarım 1707 2327 3014 kese göründü 5+4 ama düşük olacağını kendiliğinden söylüyorlar sağlıklı gebelik değilmiş bu durumu yaşayıp düzelen varmı doğum yapan yada herşey yolunda giden ? :(
Yasmin444 Irem5858 Irem5858 bence ümidini kaybetme kese göründüyse o kadar kan degerıne bakma güzel düşün ki güzel olsun rabbım kucağına almayı nasıl etsın
Yasmin444 Irem5858 benıkde ıki düşüğüm oldu canım sonrasında bır kızım oldu sımdı ıkıncıye hamıleyım bakalım nasıl olacak
54h Bende ilk öğrendiğim de 4880 di 3 gün sonra tekrar yaptırdım 10782 çıktı ama daha doktora gidemedim 3 gün için düşük mü sizce 5+1
Yasmin444 54h benimde ilk kan verdiğimde 165 ti ıkı gün sonra verdim 465 çıktı doktora gıttım kese gözüktü ama cok küçüktü 10 gün sonra tekrar gıdıcem