Aysima_annesi o çok yanlış bi algıymış.. bende korkuyordum acaba beslenmez mi diye.. doktoruma çok güveniyordum zorladıkça daha kötü olursun dedi.. ilk 3 ay daha oluşurken senin vucudunda ne varsa onları emiyormuş zaten.. ben migdeme ne iyi geliosa sadece onu yedim.. leblebi filan yiyebiliodum bildiğin 4 ay kötü geçti.. geçince zaten iştahın baya bi açılıcak 17. Haftalarda filan.. biz şuan 29 haftalığız gelişim olarak 1 hafta ilerde gidiyoruz herşeyimiz çok iyi şükür.. kimsenin ne dediğine çok aldırma doktoruna bak..