Hiratuba Lalaydnn canım ben kan tahlili de verdim enfeksiyon falan yok ama benden de geliyor 10 haftalığız
yasinannesi Lalaydnn 8 haftalık oldum ben hala devam ediyor ama ilk zamana göre azaldı birkaç gündür kanama vs yoksa korkmayın. Çünkü idrar kan hepsi alınmıştı enfeksiyon herhangi birşey çıkmadı. Akıntı hormon kaynakli çoğalıp öyle oluyor
Umutbebegi Lalaydnn bende de devamlı geliyor bende 9 haftaligim. Doktor degisen hormanlardandir normaldir demişti, hamilelik boyunca akıntı hiç eksik olmazmış zaten vajinayi sürekli nemli tutmaya çalışırmis vucut
Lalaydnn Hiratuba ay içimi rahatlattınız valla kızlar yani bakıyorum bakıyorum kahverengi değil sarı gelip duruyor anlamda veremiyordum içten içe korkuyordum da ya kanamaya çevirirse böyle mi başlıyor acaba gibisinden diye. teşekkür ederim 🌸