Fasulyelendikk siz ne iş yapıyorsunuz kıyamam kolay değil tabi, doğum sonrası tekrar çalışmayacaksanız 32de çıkmak mantıklı tabi. Biz şuan gurbetteyiz doğum sonrası tüm izinlerim bittikten sonra bi 6ay daha süt izniyle çalışıp sonrasında ücretsiz izne çıkacağım en azından geri ise başlayana kadar bebeğim 3 yaşına gelir direk krese veririm diyorum. çalışan anne olmak zor