Merhaba güzel anneler dün çatı muyaesi diye post açmıştım bugün az önce nisanim geldi bakalım ağrıların artmasını bekleyeceğim yoğun bir akıntı geldi içi kahve rengi ve pembe kanlı doğum ne zaman olur oğlumda böyle geldi sabah gittim 18 saatte doğurdum ama bu sefer gitmeyeyim sanci artsın diyorum