Ozgis1s dediğim gibi bana öyle denk gelmiştir yanıltmak istemem yoksa bilgili tecrübeli olduğunu düşünüyorum ama şu son hareketinden sonra. İrem hanıma takipliydim 26. Haftama kadar 28 de cağırmıştı o hafta gidemedim maddi olarak ayarlayamadım diğer haftasına da gece acile gittim devlete kasık ağrısı ile nst sancı cıktı beni acil yatırdılar erken doğum riski yaşadım ilacla durdurdular 5 günde hastanede yattım şekerde olduğu için bundan sonra perinatoloji ile devam etmem gerektiği söylendi karataş zaten tam teşekkürlü bir hastane olmadığı için genel olarak hastaneden memnunda olmadığım için direk vazgeçtim asıl söylemek istediğim irem hanımı takip ediyordum sosyal medyadan soru soruyordum cevap veriyordum bi baktım beni engellemiş o kadar şaşırdım ki aklına beni engellemek gelmiş ama bi iyimisin diye sormak gelmemiş. Hiç profesyonelce bi hareket değil bence ona gitmiyorum diye.