boraninannesi_ ben de sizin gibi düşünüp boş bir odama oda takımı aldım. Eşyaları v.s. düzgünce dolabında dursun dedim. Zaten dediğiniz gibi bir süre anne yani beşiğinde uyur. Ben anne yani park pesik aldım. Oda takımını beşikli değil Montessori karyolali aldım. Babymall mağazasından aldık biz bayramda, markası Tiffany, Pierre cardin’in yan markası imiş, fiyat olarak baya uygun geldi bana, üç kapılı gardrop, karyola ve şifonyer 17.000 bayramda kampanyası vardı 1.000tl de hediye çeki verildi. Oda planınız varsa bakmaya başlayın çünkü biz bayramda aldık daha gelmedi, 30 iş gününde teslim imiş, bir buçuk ayı buluyor yani. Tabi değişir aldığınız yere göre daha erken teslim de olabilir ama aklınızda olsun.