Yenianne2558 Kızlar 25. Haftamdayım 1 haftadır geçmeyen el ve ayak kaşıntım var kan verdim ptesi çıkıcak sonucum başına gelen var mı naptınız ne çıktı sonuç olarak ? 🥲
melismom1 Yenianne2558 merhaba ben de 14 haftalık hamileyim demir ilaçlarını kullanmamla beraber el ayak kaşıntısı başladı ben buna bağladım,Gerçi bilemiyorum tabiki neden olduğunu ama siz sonuçlarınızı aldınız mı problem neymiş?