Hazalcakan 41+3 de kucağına almış biri olarak söylim. Benimle doğumhaneye girdiğinde 41+6 ve 42+2 olan 2 gebe daha vardı.
“Gebelik 40 haftadır hulolo” şeklinde kasmayın bu kadar.
Beni de korkuttular 40+6 da hastaneye yattım,3 gün suni sancı aldım.Boş yere çocuğum strese girdi aşağı inmedi,nişanım bile gelmemişti. 41+3 de 8cm açılmayla mecbur acil sezaryen oldum.
Diğer bahsettiğim 2 gebe, nişanları suları gelmişti normal doğum yapıp gittiler.Olan bana oldu.He artık çok dert etmiyorum sağlıkla kucağımda diye ama 3 sene sonra ssvd denicem.
Sen hele bi bekle.Yürüyüş yap,çömelme hareketleri yapabilirsin.Tek sayı hurma yiyebilirsin,ben faydasını gördüm.Kendini de rahat bırak.Sıcak suyla beline masaj yaparak duş alabilirsin.Vakti gelince doğacaktır 😊