Pinaargunes Kizlar gegirdikce agzima ekşi tat geliyo 29+5 haftaligiz bu haftalarda yaşayan var mı midem bi tuhaf şişim zaten gaz var gegirince de agzima ekşi tat geliyor ?🙏
Emel5805 Pinaargunes yaaa bu gaz hep oluyormu daha yeniyim midemi bıçak gibi kesiyorlar sanki ne yesem gaz oluyo zaten yiyemiyorum napcam bilmiyorum
06Canan Pinaargunes bizde 24 haftalığız midem yanıyor benimde ekşi ekşi oluyor midem bende sade soda içip rahatlıyorum ama havuç iyi geliyor diyen hanfendiyide dinleyip havuç da deneym
Lalemmm12 Pinaargunes daha çok olucak o bebegin vücudu o haftalarda tüyleniyor kaşı kirpiği saçı işte 30 haftadan sonra her haftada bir kere yanma ve ekşime olacak ay igrenc bişi ben çok çektim şuan 33 haftalığım ve bazen oluyor sanki kasa kasa limon yemişim gibi
emirtimr1 havuç hem mideye hemde bebişin suyu için çoook iyi geliyor ben günde bir tane yiyorum çok rahatlatıyor