16.0 bugün benimde ilk başlarda bulantı kusma vardı suan maşallh o kadar rahat ki bazen endişe ediyorum acaba birşey mi oldu da belirtm yok diye.Nasipse çarşamba cinsiyetini öğreneceğiz.12.haftada doktorumuz %80 lik oran verdi erkek dedi ama biz 16. Haftada kesin olsun diye bekliyoruz.Herşey yolunda giderse 26-27 ekimde doğum gözüküyor