E Bebek’te indirime ne girdiyse oradan başladım ben 😂 Mesela ilk emzirme ürünlerinde %25 indirim görmüştüm. Lansinoh krem silikon ve gümüş kapak sağma makinesi emzirme bilekliği süt saklama kabı vs almıştım 🥰 Sonra böyle böyle devam etti işte. 20+2 olduk bugün 🥺 Öğrendiğimden beri bu şekilde alışveriş yapıyorum. Üst-baş da aldım 9-10 parça var elimde şu an. Hep uzun kollu, çok kalın olmayan ince üst alt takımlar. 1-2 yenidoğan, 2 tane 0-3 aylık, kalan da 6 hatta 9 aylık bile var öyle sırf beğendiğim için. İndirim var, hoşuma da gittiyse alıyorum şimdiden. Emzirme alışverişinden sonra da banyo malzemelerine giriştim. Bu ıvır zıvırları ne kadar erken çıkarırsanız o kadar iyi diye düşünüyorum çünkü bitmiyor 🫠 Büyük eşyaları da şimdiden aradan çıkarmanız çok iyi olur çünkü doğana kadar taksit taksit bitirme şansınız olur ve doğunca rahat edersiniz. Bebek odası takımı, bebek arabası, ana kucağı vs… 2 saate bebek odası takımını kurmaya gelecekler inşallah. Bebek arabasını da aldık geldi kurdum hatta aparat bile aldım arabaya bardak tutacağı ve 2 kanca 😂😅 Ivır zıvır bitmiyor ne görürseniz indirimli başlayın gitsin 😂😅