Dilo721 Bebek için ne hediyelik yaptınız ve nerede yaptırdınız? bana en kalıcı magnet gibi geliyor fakat hiçbir fikrim yok öneri lütfenn
gdaslik Dilo721 magnet yaptırcaksanız açacaklı magnet yaptırın ben düz olanları direkt çöpe atıyorum. Açacaklı olan var bir arkadaşımınki ve benimki hala duruyor çünkü kullanıyorum.
busaslan Dilo721 ben bebek hediyeliğinde hediye edilen şeyin kullanabilir olmasına bakıyorum ilk hamileliğimde küçük atlı karınca ve çubuklu oda kokusu yaptırmıştım atlı karıncayı süs olarak kullanabilirler diye düşünüştüm şimdi anahtarlıklar çok hoşuma gidiyor yada mumlar çok hoşuma gidiyor öyle birşey yaptırmayı düşünüyorum
ilaxidexi Dilo721 ben kendim kolonya yaptım imcsüs sitesinden şişe sipariş ettim kolonya alıp kendim doldurdum üstüne kurdele ve isim yaptım 🎀 bir de lavanta kesesi yaptırıyorum henüz gelmedi ama merandekorasyon instagram adresi 🙏🏼
Lumlum Dilo721 ben evde katı sabun yapıp süsleyeceğim bir de krem yapacağım küçük kavanozlarda süsleyip vereceğim
btytgy https://mutluresim.com/images/2024/05/11/zmB1 Ben vu şekilde mumlar yapıp satıyordum trendyoldan kendi bebeğime de kendim hazırladım🥰 bir de bu şekilde kutu alıp çikolata hazırladım masrafsız oldu🫶🏼 9H.jpg
Rabiul btytgy kadın girişimci tebrikler 💐 çok güzel gözüküyor sağlıkla gelsin bebiş sayfanız nedir bakalım bizde
btytgy Rabiul tteşekkür ederim🥰 betisaccessories instg sayfamın adı ama şu an doguma günler kaldıgı icin trendyol ve sayfadaki mum satıslarımı kapattım cok uğraştırıcı cünkü kücük bir mola😅☺️
btytgy Miniktosbaa teşekkür ederim🥰 zaten mum yapıp trendyoldan satıyordum önceden de hamileliğin sonlarında ara vermiştim en son mumları kızıma yaptım🥹 şekerlemeli olan çok kolay ama trendyoldan pleksi kutular alıp pembe şekerlemeler doldırdum isim yazan kartları da evde yazıcı var kendim çıkartıp tülle süsledim🥰