Rahmimde iğne batması gibi bişey yaşıyorum böyle yirtiliyormus gibi canımdan can gidiyor kısa sürüyor ama canım çok yanıyor doktora sordum muane etmedi sadece normal dedi ama 2 ci gebeliğim ilkinde yaşamadım ben böyle şey sezaryan doğumum sancı nasıl bişe onu da bilmiyorum