Bilen bilir geçen hafta post açmıştım 37 + 4’te doğumun başladı demiştin doktor bana ama bir hafta ne gelen ne giden olmadı iki gün önce yatış vermişti suni sancı verip alacağız karın çevresi girdiği olduğu için demişti onu da size sormuştum suni sancı alayım mı sizce diye neyse dün saat 2:00’de geldim kabul ettim suniciyi verdiler saat 4:00’te 12’ye kadar sancı çektim açılma olmadı ilk gebelik de açılmadan ziyade rahim inceliği önemliymiş zaten gece 12’de suyumu patlattılar sonra dakika başı sancı tuttu dayanamayacak derecede 1:30’da da üç dikişle oğlumu kucağıma aldım Rabbim herkese nasip etsin sorularınızı bekliyorum 🥰🥰🥰