Cagla2323 Hanımlar dün doğum yaptım tiroid ilacı kullanıyordum yıllardır doğumdan sonra da kullanılıyor mu doktor devam et dedi ama emziren ve kullananlar var mı
Kbrbydk Cagla2323 değerleriniz ancak normale döner. 40 çıkınca bir tahlil yaptırın isterseniz ona göre gerekli mi değil mi doktor söyler zaten
elmaelmaelma Değerler hemen normale dönmeyebiliyor, o yüzden devam et demiştir. Daha sonra tahlil verip duruma göre doktor onayıyla bırakırsınız.