Anne2509 Nergislyssa 38+1. Dün doktordaydım ne gram sancım var ne de bi belirtim. Bebek de kanalda değilmiş daha 🥲Yani muhtemelen bi süre daha gelip giden olmayacak jfjckdk Sizin bebiş kanala inmiş mi
Nergislyssa fatmanureray dün sancılarım vardı dedim geliyor yok yani psikolojik yapıyorum artık heralde ya
Roro Kasık bölgenizde sancınız oluyor mu kızlar ben geceden beri kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı hissediyorum. 37+5 im
Nergislyssa Roro hissediyorum ama hiç 😂😂😂 doğuracak kadar sancım çıkıyor nst de ama ben hissetmiyorum hissetmediğim için de açılma olmuyor
Gkygz Roro ben de 38+5im gece kasılmalara uyandım bir saat sürdü geçti artık psikolojik olarak hissediyorum diye düşünmeye başladım 🤦🏻♀️
Rabiaykt Nergislyssa senin yine sancilarim var benim oda yok gercekten cok takıyoruz psikolojik oluyor demekki
Anne2509 Rabiaykt ben de sizin gibiyiim. Bebeklerimiz aynı gündelermişş ve benimki de baş aşağı ama kanalda değil 🥲 İnşallah çok bekletmez hayırlısı ile gelirler hemenciikkk
Nergislyssa Anne2509 aşkım bebeğim kanalda değildi ama doktor indiği anda doğum olabilir bi hafta kadar da bekleyebilir demişti
Rabiaykt Anne2509 inşallah ya ben ilk gebeligimde 36 haftalık doğdum bunuda erken bekliyorum oda gelmiyor bakalim cani ne zaman istiycek 😂
Nergislyssa Anne2509 benim dünden beri böyle sancılarım var kasıklarımda kalçamda belimde inşallah gelmek için çabalıyordur kuzum dua et
Rabiaykt fatmanureray benimde yok canim 35 haftalıkken sancidan 2 gün hastaneye yattim ilac tedavisinden sonra asla sanci falan kalmadi sonum sezeryan olmaz inşallah
Anne2509 Nergislyssa belki sancılarınla kanala inmiştir bilee. En kısa sürede sağlıkla kavuşursunuz inşallah bebeğinle ☺️