Merhabalar 29 haftalık hamileyim bu hafta sadece tansiyon yüksekliği ile uğraştım diyebilirim başından beri ara ara yükselirdi ama artık çok düşmüyor. Doktorum alfamet 250 mg başladı sabah akşam 1 tane alıyorum şuanlık. Daha önce gebeliğinde kullanan ve doğum yapan oldu mu bebişlere bir sıkıntı olmuyor değil mi🥺 ya da şuan hamileliğinde kullanan var mı acaba