Aynurbdeniz
Henüz gece gündüz ayrımını tam olarak yapamıyor annesi üzülme, 40ından sonra belki düzene girer benimki de asla uyumazdı sallamadım da ben hiç ama beşiğine koyduğum gibi ağlardı sadece kucağımda uyurdu ben de çareyi yanımda yatırmakla bulmuştum. Nerede nasıl rahat ettiğine dikkat et birkaç zaman öyle uyut ama her zaman belirli saatlerde uyutmaya çalış sabah olunca şarkılar söyle mesela camın önüne getir sabah olduğunu anlat vs böyle böyle belki düzene girer arada elbet şaştığı olur ama yine de adım atmış olursunuz.
Sağlıkla büyüsün 🌸