asilsmom ben Almanya’da yaşıyorum ve gerçekten endişeliyim çünkü buradaki doktorlar hiç uğraşmak istemedikleri icin hemen keselim gitsin havasındalar.
Ama kadın doktorum şimdilik bi sıkıntı yok dedi ama başka yere taşınacagim icin doktorum değişecek inşallah o da benim doktorumun dediğini dogrularda, hastanede sezeryana zorlamaz beni 😬🙏