Minikbiranne35 Kızlar bugün 33 haftalık olduk Gün boyunc sağ tarafındski kaburgalarım ağrıyo sanki batma hissi veriyor böyle ağrısından duramicak gibiyim aranızda benim gibi olan var mı 🥺🤧
Eko93 Minikbiranne35 bende 33 um. Benm de sirtimin üst tarafları özellikle ağrımaya başladı nefes alırken..
Rbytkn Minikbiranne35 evet var çok normal bebisin pozisyonundan dolayı kaburgalara baskı yapar ve ağrıyabilir çok yaygın kimisi bir kaç gün sürer kimisi haftalarca ama normal bsy 🌸
Gulaysrcn Minikbiranne35 31 haftalik olduk benimde haftalardır ağrıyor sırtım ve kaburgalarım. Magnezyum ilacını günde 2 ye çıkarınca biraz rahatladım ama yine de ağrılarım oluyor
S12e28h46 @Minikbiranne35 ister istemez olur benim büyüyor bende oluyor ama böyle çok yorulunca 5 dk 10 sürüyor uzanıyorum dinleniyorum hemen geçiyor gayet normal büyüdükleri için :)) bu arada 33+2 bende
1H1Smomyloading 33+1 deyim bende kaburgalarımda değil ama ara ara sancı bi yokluyor günde 1 bilemedin en fazla 2 kere anca oluyordur aniden geliyor sanırım yalancı sancı dedikleri Braxton hicks sancılarım oluyor