Ayse1 Kızlar iyi geceler herkese. Benim bir süredir idrarımda koku var ilaç gibi iltihap gibi sanki .bariz belli oluyor .internette araştırdım normal diyende var sıkıntılı olanda .yarın doktora gidicem ama içime kurt düştü .benim gibi olan var mı acaba
Mellek Ayse1 bende de vardı canım koku ve idrarım koyu renkti doktora gittim enfeksiyon var dedi ilaç verdi bol su iç dedi geçti şükür bi doktora görün bence
KlncA Ayse1 sonradan mı değişti koku peki? Kan ilaçları da idrara değişik bi koku veriyor ondan olabilir mi
Burcu35 Ayse1 canım az su içmekten oluyor bide ben kum döküyorum mesela idrarıma kanda karışıyormuş çok az ondanda yapabilir demişti doktorum sen yinede bi muayane ol idrar testi ver en iyisi