Annebebek012 çok geçmiş olsun canım.
Benim bebeğimde 2 3 aylıkken burun tikanikligi balgam çok yaşadım gerçekten zor seni anlıyorum.
Eğer emiyorsa bebeğin bol bol emzir.
Yüz üstü yatir,hafif hafif sirtina vur.
Balgamı atsın.
Birde istersen çok az az su ver.
Benim bebeğim su,emzirme ile iyileşti.
Burnu tıkanık olmasin.