Düzenli adetiniz varsa adetin 16. Günü sabah akşam başlayıp kutu bitince bırakın doktor söylemiştir bunu rahim kalınlaştırma özelliği var ben üç ay kullanılır diye biliyorum olmazsa diğer ay yine aynı şekilde başlıyorsun ben ikinci ayda hamile kaldım kontrole gittikten sonra doktor yeniden verdi hatta düşüğe karşı koruma sağlıyor