DuyguErenn Kızlar göztepe medikalparkta tüp bebek deneyen varmı? Varsa doktorunuz kimdi memnun kaldınız mı?
minnosbirkiz DuyguErenn 2 tane arkadaşım orada tüp bebek denedi, birisi 6 senelik evliydi, diğeride 8 senelik evliydi, ikisininde ikizleri oldu 😁 doktorlarının adı Aynur Erşahin, belki sizede vesile olmuş olurlar 🌸
DuyguErenn Tekrarlayan gebelik kayıplarım var tedaviye başlamayı düşünüyoruz orda ancak hala karar veremedim
DuyguErenn Sedef1807 bende nur hocayla başlayacağım. Bugün kan tahlilimi verdim haftaya muayene olacağım. Sizin tedaviniz ne aşamada şu an?
Sedef1807 DuyguErenn ben mart ayinda catlatma iğnesi oldum olumsuz geçti gecen hafta asilama oldum bekliyorum 😇
Derennn700 DuyguErenn canım inşallah sağlıklı bi gebelik elde edersiniz bende tüp benek sürecine başlauavam nasıl zor bir süreç mi acılı mı 🥺 burda tüp bebek yaptıranlara soruyorum merak ediyorum