saka36 hayır zaten hastanede yattım suyun düzeldi yani şöyle söyleyim ilk gittiğimde suyunda sorun var dedi ondan sonra yatışım yapıldı ama kanamadan dolayı gitmistim doktor ilk gün suyumda sorun görmedi biraz az dedi sadece bende su içtim sürekli hastaneden çıkarken hepsi tekrar komtrol edildi aksi durumda çıkartmıyorlar çünkü bi sorun yoktu yine de kendi doktoruma bi gdip soriyim dedim doğru düzgün hicbir açıklama yapmadan sadece suyun az yatış. Diyerek gönderdi . Adam beni keyfinden yatırmaz biliyorum ama birinin dediği diğerininkini tutmuyor ki anlamadığım şey orda yoksa şu an da suya çok dikkat ediyorum önemini bilmiyordum ama hastanede kaldığımdan beri çok içiyorum bugün baska bi doktora daha gidicem bakalım aynı seyleri mi
Söyleyecek eğer öyleyse yatarım zaten