Dilekkkkkokan benim doktorum bana sormuştu izne ayrılmak ister misin yoksa çalışmaya devam mı edersin diye, riskli bir durumum yoktu ama izne ayrılmak istediğimi söyledim. O şekilde verdi raporumu. Sistem üzerinden giriliyor izinler ama ben çıktısını da isteyip iş yerime teslim ettim. Zaten sistem üzerinden takip ediliyor. 4 aylık iznimin sonunda iş yeri sistem üzerinden raporunuzu onaylıyor. daha sonrasında sgk da paranızı yatırıyor.