Sinemm60 Merhabalar 37+5 günlük hamileyim geçen hafta gittiğimde 3400 gramdı kilosu 4 kilo olur diye de korkuyorum sizce 2 haftada sezeryana döner mi bilemiyorum önceliğim normal tabiki☺
Angel161023 Sinemm60 hiç korkma 4 kilo dese bile doktorun sana o çocuk 4 kilo olarak doğmuyor 400 gr kadar yanılma payı oluyor ❤️
neseaydin Sinemm60 merhaba canım 37+4 haftada normal doğum yaptım 4 kilo doğdu oğlum. Çatır çatır doğurdum. Dogurursun hemde çatır çatır 😅
anapanda12 Sinemm60 4.5 kiloyu normal doğuran gördü bu gözler. Önce ikiniz içinde sağlıklı olan olsun. Akışına bırak az kalmış zaten.
Merve1414 Sinemm60 ben hastanede yatarken yanındaki abla 3.500 doğurmuş normla doğumla ama illa normal doğum diye kendini kasma sartlama bebeğin ve senin için hangisi saglikliysa o olsun bende önceki 2 doğumum normaldi bu 3. Doğumun sezaryan olma ihtimalim çok yüksek
Sinemm60 neseaydin inşallah kolay doğum olur doktorum 4 kiloyu geçerse sezeryan olabileceğini söyledi ondan biraz korktum🥲
neseaydin Sinemm60 4 kiloyu geçmez bence. Son haftalarda bebek çok az kilo alır . Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah 🤲