Kızlar 39 hafta bitti yani oğlum her an doğabilir muayenede normal doğum uygun görüldü bende istiyordum korksamda ancak basur gittikçe çoğalıyor ağrı kasinti yapıyor biliyorum ikinmayla doğumda daha da artacak doğumdan sonra peki nasıl olucak geçecek mi ? Normal doğuma engel mi bu durumu yaşayan basurla doğum doğan yapan varsa lütfen yazsın 🙏🏻😓