Mucizee80 Merve99670 güzel inşallah guzelcede artar 3.gun embriyosu 10.gun 15 le öğrenmiştim ben, hayrlı olsn
Serrabade Merve99670 Bilmediğim için soruyorum ama mesela çatlatma iğnesinde beta hormonu olduğu için 15 gün bekleyin diyorlar ya tüp bebekte öyle bişi varmı acaba
Mucizee80 Merve99670 iki gün sonra 50 ,4 gün sonra 375 olmuştu zaten sonra kan verme dediler iki hafta sonra kontrole çağırdılar onda hem kese kalp atışıni duymuştum