Mom89_ güzel enerji yollayayım o zaman geçiyor geçiyor az kaldı 😅 ben yarın çantamı hazırlayacağım Allah nasip ederse ama beşik ve bebek arabasına 35 den sonra kurduracağım daha erken gibi onlar için 🥰 annem de diyor erken doğum vs olursa biz kurdururuz ☺️ ama bizim şey gelin kurun desek yarım saat içinde gelirler o rahatlığım var bir kaç gün süre istemezler ☺️ ama siz isterseniz daha erken kurdurabilirsiniz 🌸