buse76 ilk 82 ile öğrendim 3 sonra 382 ye yükseldi ikinci gebeliğim olduğu için en iyisi kan vermeyim direk kese görmeye gderim dedim bu değerden 4 gün sonra lekelnme başladı ama sancım da oluyordu iki gün az az geldi 3. Gün çoğaldi sonra kesildi bir gün sonra doktora gttim keseyi göremedik kan istedi 60 a düşmüştü zaten sonuç beklerken sancım vardı kanama başladı sonraki üç gün çok yoğun pihtili sancılı kanamam oldu herkeste aynı mı bilmem ama çok ağır geçirdim o ay