Merhaba hanımlar bugün 34+0 bebek kilosu 2350 ama fazla fazla ölçtüm dedi gelişimi iyi şuanda ama kilosu az gibi geliyor bana çok hareketli bir bebek değil belli saatleri var bunun dışında önümüzdeki Perşembe günü celestone ampul vuracağım 4 tane al dedi gebelik tansiyonum var en düşük 12/8 çıkıyor ara ara 13/9 14/9 oluy8lor günde bir tane alfamet ve corospin içiyorum bu duurmu yaşayan varmı 37 de sezeyanla alacağım diyor kuveze girer diye çok korkuyorum