eda19 Arkadadlar normalde günde nadır olsa 1 kere hıckırırız ama benımkısı ard arda olmasada gunde baya bı hıckırıyorum sebebını bılen varmı yada olan varmı böyle 🥶
eda19 Gebeyim de anlamadım ama ya hık hık hergun ınsan hık larmı ? Acaba dedım gebelık le mı alakalı şişyomuyum 😲 anan varsa duzgun ansın bari ya