Birtutambebek ilk oğlum 5 yaşında ikinci oğlum 4 buçuk aylık şöyle birşey var ne kadar alıştırsanız da konuşsanız da çocuklar belli etmesede kıskançlık maalesef oluyor ben çoğu şeye büyük oğluma dahil ettim hep hadi gel kardeşinin altını alalım hadi uyutalım besleyelim oynayalım evet çoğu zaman uyumlu ama alttan alta kiskandigini belli ediyor ben ekstra hep onun üzerine düştüm ama bu süreçte babanın da desteği çok önemli benim yetemedigim her noktada babası ilgilendi gözlemlediğim kadarıyla da babasıyla vakit geçirince daha bi mutlu oluyor anne zaten hep onla babada ilgiyi küçüğe verince o zaman sıkıntı yaşanıyor ben hep diyorum o küçük ve bana muhtaç olduğunu söylüyorum misal sen yemeğini kendin yiyebilirsin tuvaletini yapabilirsin ama o yapamaz çünkü çok küçük tıpkı senin bebekliğin gibi diyorum tabi ne kadar desem de 5 yaşındaki bir çocuktan anlayış ve olgunluk bekleyemem aradaki dengeyi kurmak zamanla oluyor çok şükür ilk zamanlara göre daha iyiyiz o yüzden sizde empoze edin ama tamamıyla ona sen abisin artık sen büyüksün söyle böyle diyerek çok sorumluluk yüklemeyin ,zamanla birbirlerine alışmalarını bekleyin ☺️