Selam kızlar biz yavrumuza kavuştuk çok şükür Rabb’im herkese çok güzel doğumlar yaşatsın su gibi dogumlarınız olsun inşallah 🤲 Biraz uzun yazı olabilir bu hikayeri okumak bana hep iyi gelmişti inşallah size de iyi gelir. Pazar sabahı nst için gittiğimde sancılarım çıktı ve 1 cm açılmam vardı suyunu falan kontrol edip eve geçtik saat iki gibi sancılarım artmaya başladı ki simdiye kadar hiç belirti olmadığını postların altına yazardım inanın vakti gelince o sancılar da geliyormuş. Sancılarım çok ağır değildi acı eşiğim yüksek olduğu için öyle hissediyorumusum 21.30 gibi iyice artti gittik 4 cm açılma olmuş yatışımı verdiler orda kötü olan tek şey bizim devlet Hastanesi’nde yanına kimseyi almadılar o sancıları tek çektim son 15 dk kadar sancıları anlatıyordum sonrasında gerçekten tmm geliyor diyorusn vee yatağa aldılar 15 dk içinde de doğdu çok şükür 🤲 devlet hastanesiydi ama çok temiz ve ebeler çok iyiydi sakin sakin dedilerini yapınca herşey oluyor. Rabb’im sizleri de tez zamanda kurtarsın inşallah 🤲 02.15 te kızımı kucağıma almış oldum🧿🤲💓