Kizlar öğrendiğimizden beri hiç iliski olmamıştı zaten eşimde istemiyodu doktora sormayı hep unutuyoduk bugün gittiğimizde 11+2de sorduk doktor sıkıntı yok iliski olabilir dedi 3 aydır olmuyodu ama , sonra duşa falan girdim çıktım baktım kanama gelmiş ama taze kan yani boyle avuç içini doldurcak kadar camasira geçmiş peceteyede sildikce ilk geldi sonrasında pembeleşmeye başladı ama biz yine gidelim dedik acile gittik ama hiç bisi yapmadılar bakmadilar bile ultrasonla progstan yazdılar, zaten doktor değil asistanı vardi kadına anlattım sürekli dedi lekelenme seklindemi tam leke değil avuç içini doldurcak kadar camasira geldi devam ediyordu peçeteye dedim , yani lekelenme dedi🤦♀️ sonra doktora aradi leke dedi iliski sonrasi oda progstan yazdı yolladılar tam çıkarken geri çağırdılar kan uyuşmazligi var bizde onu fark etmişler test istediler kan verdim ama o testi acil yapmıyormus pazartesi doktorunuza gidin dediler eve geldik yine gecmis camasira peceteyede pembe geliyo hala , acilde bakılmıyor mu acaba bu durumlarda ultarsonla bebeğe 🤦♀️