Seyma10 Yenianne6706 üstteki bebeğin kalp atışı alttaki sancıyı gösteriyo yukarı dağ gibi oluşturanlar sancı var demek oluyo ben öyle biliyorım
Haticeburak06 Yenianne6706 evet canım normal artık nstde sancıların çıkar. Önemli olan düzenli ve yüksek olması🤗