25 nisanda adet olmam gerekiyordu ama hala gelen giden yok 2 gün öncesine kadar 5 tane erken gebelik testi yaptım hepsi negatif en doğru sonucu öğrenmek için kan vermem gerekir evet ama yurtdışında olduğum için hemen öyle kan veremiyorum yinede adet olmazsam pazartesi gideceğim tabii artık ama hala bir ihtimal olabilir mi onu sormak istiyorum size ?